Techik presenta Soluzioni d'ispezione di frutti di mare à a 26th China International Fisheries Expo

A 26th China International Fisheries Expo (Fisheries Expo) tenuta da u 25 à u 27 d'ottobre à Qingdao hè stata un successu clamoroso. Techik, rapprisintatu da Booth A30412 in Hall A3, hà prisentatu a so soluzione cumpleta di ispezione è classificazione in linea per i prudutti acquatici, suscitando discussioni nantu à a trasfurmazioni di l'industria di trasfurmazioni di frutti di mare.

 Techik mostra i frutti di mare Inspe1

U ghjornu di l'apertura di a mostra hà attiratu un flussu constante di visitatori prufessiunali, è Techik, sfruttendu a so ricca sperienza in l'ispezione in linea per a trasfurmazione iniziale è profonda di frutti di mare, hà impegnatu in discussioni profonde cù esperti di l'industria.

 

Una di e sfide maiò in a trasfurmazioni di i frutti di mare hè di assicurà a sicurezza di l'alimentariu eliminendu e spine di pesci fini o spine chì puderanu stà in prudutti cum'è filetti di pesci senza osse. I metudi tradiziunali di ispezione manuale sò spessu mancati in a rilevazione di sti spine, chì portanu à potenziali risichi per a sicurezza alimentaria.A macchina di rilevazione di oggetti stranieri à raghji X di Techik per l'ossa di pisciaffronta stu prublema. Dotatu di una visualizazione 4K d'alta definizione, offre una vista chjara di spine periculose in diversi pesci, cumpresi baccalà è salmone. A macchina s'adatta à a velocità di u persunale di disossamentu, permette un cambiamentu di modu faciule, è hà ricevutu grandi elogi durante e manifestazioni in diretta.

 

Inoltre, u stand presentava amacchina di classificazione visuale di cinturione trasportatore intelligente d'alta definizione, chì hà guadagnatu l'attenzione di numerosi prufessiunali di l'industria. Stu equipamentu, custruitu nantu à una classificazione intelligente di forma è culore, pò rimpiazzà in modu efficiente u travagliu manuale in a rilevazione è a rimozione di oggetti stranieri minori cum'è capelli, piume, pezzi di carta fine, corde sottili è resti d'insetti, affruntendu cusì u prublema persistente di "micro". - a contaminazione.

 

A macchina offre un livellu di prutezzione IP65 opzionale è presenta una struttura di smantellamentu rapidu, assicurendu facilità d'usu è mantenimentu. Pò esse impiegatu in diversi scenarii di classificazione, cumpresi frutti di mare freschi, congelati, liofilizzati, è ancu a trasfurmazioni di prudutti fritti è cotti.

 

Inoltre, u stand Techik hà mostratumacchina di rilevazione di oggetti stranieri intelligenti à doppia energia, chì pò esse largamente appiicata in i prudutti acquatici, l'alimenti prefabbricati è l'articuli di snack. Stu equipamentu, sustinutu da rilevatori TDI d'alta velocità à doppia energia è algoritmi guidati da AI, ponu realizà a rilevazione di forma è materiale, inspeccionà in modu efficiente prudutti cumplessi cù superfici impilate è irregolari, è migliurà significativamente a rilevazione di bassa densità è foglia. - cum'è oggetti stranieri.

 

Per e cumpagnie di trasfurmazioni di frutti di mare cù rilevazione di oggetti stranieri di metalli è esigenze di misurazione di pesu in linea, Techik hà prisentatudeteczione di metalli è macchina integrazione di cuntrollu di pesu. U so disignu integratu riduce in modu efficace i requisiti di spaziu di installazione è permette una integrazione rapida in e facilità di produzzione esistenti.

 

Da l'ispezione di a materia prima à u monitoraghju di u prucessu è u cuntrollu di a qualità di u produttu finali, l'applicazione di Techik di tecnulugia multispettrali, multi-energia è multi-sensori furnisce equipaghji è soluzioni di ispezione prufessiunale. Questi avanzamenti cuntribuiscenu à u sviluppu di linee di produzzione più efficaci è automatizate in l'industria di i frutti di mare.

 


Tempu di Postu: Nov-01-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi