Brillante à l'Expo di u granu è di l'oliu: Techik facilita a trasfurmazioni di digitalizazione di l'industria di trasfurmazioni di u granu è di l'oliu

China International Grain and Oil Expo, a China International Grain and Oil Products and Equipment Technology Exhibition and Trade Fair, hà apertu grandiosamente à u Shandong International Exhibition Center da u 13 à u 15 di maghju di u 2023.

 

À u stand T4-37, Techik, cù a so squadra prufessiunale, hà presentatu una larga gamma di mudelli è soluzioni intelligenti di rilevazione è classificazione adattate per l'industria di trasfurmazioni di granu è oliu. Cù un serviziu sinceru è un impegnu à risponde à e dumande è furnisce manifestazioni, Techik hà captivatu i participanti durante a mostra.

 Brillante à u granu è l'oliu E5

Stabbilita in u 1999, a China International Grain and Oil Expo hè diventata una piattaforma impurtante è un avvenimentu annuale per mostrà novi successi di l'industria, prumove u scambiu di l'industria è a cooperazione attraversu anni di sviluppu.

 

Duranti sta mostra, Techik hà prisentatu l'equipaggiu di classificazione intelligente adattatu per diverse materie prime di granu è oliu, cum'è cereali, granu, fasgioli è grani diversi. Inoltre, anu mostratu l'equipaggiu di rilevazione applicabile à a fase di imballaggio, chì copre tutta a catena di bisogni di rilevazione è classificazione in l'industria di trasfurmazioni di u granu è di l'oliu, attraendu constantemente visitatori prufessiunali à u so stand.

 

Techik hà presentatu soluzioni intelligenti di classificazione è soluzioni di rilevazione di imballaggio per risu, granu, soia, arachidi è altri grani è oleosi. Queste suluzioni aiutanu l'imprese di trasfurmazioni di granu è oliu à superà prublemi cum'è pruduzzione bassa, qualità inestabile, alta perdita di materiale è altu cunsumu d'energia, cuntribuiscenu cusì à ottene un sviluppu di alta qualità carattarizatu da operazioni verdi è efficienti.

 

U stand presentava classatori intelligenti di culori multifunzionali di tippu di chute,classificatori di culori visuali intelligenti, macchine intelligenti per l'ispezione di oggetti stranieri à raghji X, detectors di metalli, ècheckweighers, chì risponde à diverse esigenze di ispezione di u produttu in diverse tappe di trasfurmazioni di granu è oliu.

 

U classificatore di culore multifunzionale di tip chute hè dotatu di un sensoru di culore di 5400 pixel d'alta definizione, una funzione di cattura di l'imaghjini in alta definizione per restaurà u veru culore di i materiali, è e foto chì ponu esse ingrandate finu à 8 volte. A so velocità di scansione lineare à alta velocità aumenta a capacità di ricunniscenza di difetti sottili. U sistema intelligente di algoritmi cumposti migliora l'analisi parallela è a capacità di trasfurmazione, facilita a creazione faciule di modi di classificazione utilizendu un tastieru, è permette una classificazione indipendente, una classificazione positiva, una classificazione inversa è una classificazione composta basata nantu à parechji culori, chì risultanu in una efficacità di classificazione persistente è stabile. A fonte di luce fredda LED d'alta luminosità assicura una illuminazione senza ombra è offre un ambiente di illuminazione stabile è durable.

 

 

Techik, affruntendu i bisogni di rilevazione è classificazione da a tappa di a materia prima à a tappa di imballaggio in l'industria di trasfurmazioni di u granu è di l'oliu, pò s'appoghjanu nantu à una matrice d'equipaggiu diversa, cumpresi i classificatori intelligenti di culore di tippu di chute, classificatori di culore visuali intelligenti, detector di metalli, checkweighers. , Macchine intelligenti per l'ispezione di l'uggetti stranieri à raghji X, è macchine intelligenti per l'ispezione di raghji X è visive. Cù queste suluzioni, Techik furnisce à i clienti a soluzione di rilevazione di a catena intera, da a fase di materia prima à a fase di u produttu finitu, aiutendu l'imprese à avanzà in orizonti più larghi.


Tempu di post: May-20-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi