Durante a trasfurmazioni di l'alimenti in scatola, imbottigliati o in vasetti, contaminanti stranieri, cum'è vetru rottu, trucioli di metalli, o impurità di materia prima, ponu esse risichi significativi per a sicurezza alimentaria.
Per affruntà questu, Techik offre un equipamentu di ispezione X-Ray specializatu pensatu per a rilevazione di contaminanti stranieri in diversi cuntenituri, cumprese lattine, buttigli è vasi.
L'attrezzatura d'ispezione Techik Food X-Ray Detector per Lattine, Bottiglie è Vasetti hè specificamente cuncepitu per detectà contaminanti stranieri in spazii sfida cum'è forme irregulari di container, fondi di container, bocche di viti, tira di latte in latta, è presse di bordu.
Utilizendu un disignu di percorsu otticu unicu cumminatu cù l'algoritmu AI "Supercomputing Intelligente" auto-sviluppatu di Techik, u sistema assicura prestazioni di ispezione altamente precise.
Stu sistema avanzatu offre capacità di rilevazione cumpleta, riducendu in modu efficace u risicu di contaminanti chì restanu in u pruduttu finali.